Czy jest możliwość reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru?

Jeżeli zamówisz produkt, który nie będzie Ci odpowiadał możesz go wymienić, zwrócić lub reklamować. W tym przypadku prosimy o wypełnienie formularza online, który znajdziesz tu: https://www.dedoles.pl/reklamacje 

 

Po wypełnieniu numeru zamówienia oraz adresu email na naszej stronie internetowej https://www.dedoles.pl/reklamacje  zostaną wyświetlone kolejne kroki, które należy wykonać w celu odesłania wniosku. Po prawidłowym dokończeniu wniosku zostanie wygenerowane potwierdzenie w formacie pdf. Dokument ten prosimy wydrukować i dołączyć do przesyłki. W przypadku jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, prosimy do paczki dołączyć numer zamówienia. 

Przesyłkę prosimy wysłać do 5 dni na adres: 

Expandeco - Dedoles, s. r. o., v reštrukturalizácii
ul. Stawowa 91
43-400 Cieszyn