Dlaczego nie mogę kontynuować lub dokończyć zamówienia?

Kiedy w koszyku zakupowym klikniesz przycisk „Dostawa i płatność”, powinna pojawić się strona wyboru metody dostawy i płatności. Jeśli tak się nie dzieje, możliwe, że któryś z produktów w Twoim koszyku został w międzyczasie wyprzedany. Zalecamy sprawdzenie zawartości koszyka. Po usunięciu niedostępnego produktu kolejne kroki procesu zamówienia powinny się już poprawnie załadować.

Jeśli na ostatnim etapie procesu zamówienia klikniesz przycisk „Sfinalizuj zamówienie”, a strona nie reaguje (nie pojawia się informacja o pomyślnym złożeniu zamówienia), przyczyny mogą być następujące:

  1. Pole obowiązkowe: Potwierdzam, że w pełni zgadzam się z Warunkami i że zapoznałem się z Informacją o uzyskiwaniu i przetwarzanie danych osobowych. w tym przetwarzanie w celach marketingowych, wobec których mogę wnieść sprzeciw* nie zostało zaznaczone.
  2. System wskazuje błąd w jednym z pól z danymi do faktury lub dostawy i konieczne jest poprawienie lub uzupełnienie informacji.
  3. Któryś z produktów w Twoim koszyku został w międzyczasie wyprzedany i trzeba go usunąć z koszyka.

Jeżeli mimo spełnienia wszystkich warunków nadal nie możesz dokończyć zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Z przyjemnością Ci pomożemy 🙂