REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

W jaki sposób dokonywać zamówień na stronie internetowej?

Wystarczy, że na stronie głównej wybierzesz kategorię, z której chcesz zamówić produkt. Po przekierowaniu do wybranej kategorii możesz wybrać konkretny motyw, który Ci się podoba poprzez kliknięcie na niego. Należy jeszcze wybrać odpowiedni rozmiar – po prawej stronie od obrazka. Pojawi się przewidywany termin doręczenia, indywidualny dla każdego rozmiaru. Jeśli jest on dla Ciebie dogodny, potwierdź chęć zakupu przyciskiem “Włóż do koszyka”. W prawym górnym rogu znajdziesz ikonę KOSZYKA. Po klik...

Czy możliwe jest również złożenie zamówienia telefonicznie?

Niestety, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, ponieważ konieczne jest potwierdzenie zamówienia przez e-mail lub wiadomość na czacie. Dzięki temu unikniemy nieporozumień. :)

W jaki sposób mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało wytworzone?

Po złożeniu zamówienia wysyłamy potwierdzenie drogą mailową. Wiadomości te często wpadają do folderu SPAM, dlatego zalecamy kontrolę również tej zakładki w skrzynce odbiorczej. Warunkiem pomyślnie złożonego zamówienia jest zaznaczenie okienka “Zamów z obowiązkiem zapłaty” podczas procesu składania zamówienia w koszyku.

W jaki sposób mogę zarejestrować się na Waszej stronie?

W prawym górnym rogu, na szarym pasku znajduje się odnośnik do strony rejestracji. Po przekierowaniu na nią należy podać swoje dane, a następnie potwierdzić chęć rejestracji. W kolejnym kroku na Twój adres mailowy zostanie wysłany e-mail z wygenerowanym hasłem. Hasło to można zmienić po zalogowaniu w ustawieniach konta. Jeśli e-mail rejestracyjny trafi do folderu SPAM, zalecamy ręczne przeniesienie go do głównego folderu z odebraną pocztą.

W jaki sposób mogę zmienić hasło logowania do mojego konta?

Po zalogowaniu na swoje konto kliknij "zmiana danych'. Na dole możesz wpisać nowe, wybrane przez siebie hasło, a następnie potwierdzić je i zapisać zmiany.

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Prosimy o upewnienie się, czy hasło oraz login zostały wpisane poprawnie. Jeżeli problem z logowaniem wciąż występuje, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod adresem czesc@dedoles.pl. Nasi konsultanci zmienią Twoje hasło, co powinno umożliwić Ci korzystanie z konta bez żadnych ograniczeń. :)

Gdzie mogę sprawdzić stan zamówienia?

Po zalogowaniu kliknij na odnośnik Moje zamówienia, który znajduje się po lewej stronie. Tutaj znajdują się wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia.

W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?

Kuponu można użyć w pierwszym kroku składania zamówienia w koszyku poprzez wpisanie kodu w okienku “Kupon rabatowy”. Następnie należy zatwierdzić go przyciskiem „Użyj“. Kod należy podać dokładnie w takiej formie, w jakiej został do dostarczony, to znaczy z użyciem wielkich liter i bez spacji.

Dlaczego nie udało mi się użyć kuponu rabatowego?

Upewnij się, że kod został wpisany w identycznej formie, w jakiej został do Ciebie wysłany (tzn. z użyciem wielkich liter oraz bez spacji), a następnie potwierdzony przyciskiem „Użyj”. Sprawdź również, czy kupon, którego chcesz użyć, jest ważny dla produktów znajdujących się w Twoim koszyku. Wiele kuponów nie obejmuje produktów w promocji. Niektóre kupony nie łączą się też z innymi kuponami lub promocjami.

W jaki sposób mogę sprawdzić przewidywany czas doręczenia przesyłki?

Termin doręczenia można sprawdzić już przed złożeniem zamówienia. Po wybraniu konkretnego rozmiaru termin wyświetli się na stronie produktu obok zdjęcia. Przewidywany termin doręczenia będzie podany również podczas całego procesu dokonywania zamówienia w koszyku oraz w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia.

Wyświetla mi się więcej niż 1 przewidywany termin doręczenia zamówienia. Kiedy powinienem spodziewać się przesyłki?

Jeśli zamówienie obejmuje więcej produktów niż jeden, mogą mieć one różne terminy doręczenia. Należy zawsze brać pod uwagę ten najpóźniejszy. Przyczyną późniejszej dostawy jest brak produktu w naszym magazynie. Będziemy musieli na niego poczekać, by następnie wysłać wszystkie produkty w jednej przesyłce.

W jaki sposób mogę znaleźć produkty, które są dostępne w magazynie?

Jeżeli na naszej stronie chcesz znaleźć tylko te produkty, które aktualnie są dostępne w magazynie, użyj filtrów wyszukiwania. Jako kryterium wyszukiwania zaznacz dostępność w magazynie i ustaw pożądany rozmiar, by wyświetlić jedynie te wzory, które w danym rozmiarze znajdują się na stanie. W ich przypadku przesyłkę na terenie Polski możemy zagwarantować do kilku dni roboczych. :)

Jak wypisać się z newslettera (wiadomości wysyłanych na e-mail)?

Z newslettera bez problemu wypiszesz się po zalogowaniu na swoje konto. Znajdziesz tę możliwość również na dole każdej wiadomości, w sekcji „Za dużo e-maili? Wypisz się lub zmień ustawienia”. Kliknij, by zmienić ustawienia otrzymywania wiadomości.