REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Dlaczego nie otrzymuję od Was żadnych e-maili?

W niektórych przypadkach nasze e-maile mogą znaleźć się w Twojej skrzynce pocztowej w poczcie-śmieci, czyli w takich folderach jak SPAM czy REKLAMA. Sprawdź je. Jeżeli znajdziesz nasze e-maile w wyżej wymienionych folderach (SPAM, REKLAMA itp.), zalecamy ręczne przeniesienie wszystkich naszych wiadomości do głównego folderu skrzynki odbiorczej. Jeśli nie możesz znaleźć naszych e-maili nawet wśród SPAMu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: https://www.dedoles.pl/skontaktuj-sie-z-na...

W jaki sposób dokonywać zamówień na stronie internetowej?

Wystarczy, że na stronie głównej wybierzesz kategorię, z której chcesz zamówić produkt. Po przekierowaniu do wybranej kategorii możesz wybrać konkretny motyw, który Ci się podoba poprzez kliknięcie na niego. Należy jeszcze wybrać odpowiedni rozmiar – po prawej stronie od obrazka. Pojawi się przewidywany termin doręczenia, indywidualny dla każdego rozmiaru. Jeśli jest on dla Ciebie dogodny, potwierdź chęć zakupu przyciskiem “Włóż do koszyka”. W prawym górnym rogu znajdziesz ikonę KOSZYKA. Po klik...

Dlaczego nie mogę kontynuować zamówienia lub dokończyć zamówienia?

Jeżeli w koszyku klikniesz przycisk „Kontynuuj zamówienie”, powinna wyświetlić się strona umożliwiająca wybór metody wysyłki i metody płatności. Jeżeli tak się nie stanie, możliwe, że część produktów znajdujących się w Twoim koszyku została w międzyczasie wyprzedana. Dlatego zalecamy sprawdzenie zawartości koszyka. Po usunięciu niedostępnego produktu należy załadować kolejne kroki procesu składania zamówienia. Jeżeli na ostatnim etapie procesu składania zamówienia klikniesz przycisk „Zamówienie...

Dlaczego w ogóle nie mogę dodać produktów do koszyka ani złożyć zamówienia?

Jeśli żądane przez Ciebie produkty są dostępne w naszym sklepie internetowym i nie możesz ich dodać do koszyka lub nie możesz utworzyć zamówienia, problemem może być także przeglądarka internetowa lub urządzenie, z którego korzystasz. Dlatego zalecamy próbę otwarcia naszych stron za pomocą innego urządzenia lub innej przeglądarki (na przykład Google Chrome zwykle reaguje dobrze). Jeśli żadne z sugerowanych rozwiązań nie pomoże, inną opcją jest otwarcie naszych stron w oknie incognito (okno pryw...

Czy możliwe jest również złożenie zamówienia telefonicznie?

Niestety, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, ponieważ konieczne jest potwierdzenie zamówienia przez e-mail lub wiadomość. Dzięki temu unikniemy nieporozumień. :)

W jaki sposób mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało wytworzone?

Po złożeniu zamówienia wysyłamy potwierdzenie drogą mailową. Wiadomości te często wpadają do folderu SPAM, dlatego zalecamy kontrolę również tej zakładki w skrzynce odbiorczej. Warunkiem pomyślnie złożonego zamówienia jest zaznaczenie okienka “Sfinalizuj zamówienie” podczas procesu składania zamówienia w koszyku.

W jaki sposób mogę zarejestrować się na Waszej stronie?

W prawym górnym rogu, na szarym pasku znajduje się odnośnik do strony rejestracji. Po przekierowaniu na nią należy podać swoje dane, a następnie potwierdzić chęć rejestracji. W kolejnym kroku na Twój adres mailowy zostanie wysłany e-mail z wygenerowanym hasłem. Hasło to można zmienić po zalogowaniu w ustawieniach konta. Jeśli e-mail rejestracyjny trafi do folderu SPAM, zalecamy ręczne przeniesienie go do głównego folderu z odebraną pocztą.

W jaki sposób mogę zmienić hasło logowania do mojego konta?

Po zalogowaniu na swoje konto kliknij "zmiana danych'. Na dole możesz wpisać nowe, wybrane przez siebie hasło, a następnie potwierdzić je i zapisać zmiany.

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Prosimy o upewnienie się, czy hasło oraz login zostały wpisane poprawnie. Jeżeli problem z logowaniem wciąż występuje, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod adresem czesc@dedoles.pl. Nasi konsultanci zmienią Twoje hasło, co powinno umożliwić Ci korzystanie z konta bez żadnych ograniczeń. :)

Gdzie mogę sprawdzić stan zamówienia?

Po zalogowaniu kliknij na odnośnik Moje zamówienia, który znajduje się po lewej stronie. Tutaj znajdują się wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia.

W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?

Kuponu można użyć w pierwszym kroku składania zamówienia w koszyku poprzez wpisanie kodu w okienku “Kupon rabatowy”. Następnie należy zatwierdzić go przyciskiem „Użyj“. Kod należy wpisać dokładnie w takiej formie, w jakiej został dostarczony, to znaczy z użyciem wielkich liter i bez spacji.

Dlaczego nie udało mi się użyć kuponu rabatowego?

Upewnij się, że kod został wpisany w identycznej formie, w jakiej został do Ciebie wysłany (tzn. z użyciem wielkich liter oraz bez spacji), a następnie potwierdzony przyciskiem „Użyj”. Sprawdź również, czy kupon, którego chcesz użyć, jest ważny dla produktów znajdujących się w Twoim koszyku. Wiele kuponów nie obejmuje produktów w promocji. Niektóre kupony nie łączą się też z innymi kuponami lub promocjami.

W jaki sposób mogę sprawdzić przewidywany czas doręczenia przesyłki?

Informacje o wysyłce zamówienia jest widoczna na naszej stronie internetowej bezpośrednio przy produkcie. Towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Następnie towar przejmuje przewoźnik, który informuje klienta o dokładnym terminie dostawy. Dostawa zamówienia zwykle trwa 3 dni robocze od momentu kiedy kurier odbierze przesyłkę z naszego magazynu.

W jaki sposób mogę znaleźć produkty, które są dostępne w magazynie?

Jeżeli na naszej stronie chcesz znaleźć tylko te produkty, które aktualnie są dostępne w magazynie, użyj filtrów wyszukiwania. Jako kryterium wyszukiwania zaznacz dostępność w magazynie i ustaw pożądany rozmiar, by wyświetlić jedynie te wzory, które w danym rozmiarze znajdują się na stanie. W ich przypadku przesyłkę na terenie Polski możemy zagwarantować do kilku dni roboczych. :)

Jak wypisać się z newslettera (wiadomości wysyłanych na e-mail)?

Aby wypisać się z newslettera, kliknij link rezygnacji z subskrypcji znajdujący się w stopce każdego newslettera - „Za dużo wiadomości? Wypisz się lub zmień ustawienia.“