REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Jak złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej?

Wystarczy, że wybierzesz konkretny produkt, który Cię interesuje. Po przejściu na stronę produktu można dodać go bezpośrednio do koszyka w wybranym rozmiarze lub kliknąć na produkt, aby zobaczyć jego szczegółowy opis i dodatkowe zdjęcia, które pomogą w wyborze odpowiedniego rozmiaru. Wybierz z prawej strony zdjęcia produktu rozmiar, który chcesz zamówić. Przy każdym rozmiarze wyświetlany jest przewidywany termin przekazania towaru kurierowi. Jeśli ten termin Ci odpowiada, wystarczy kliknąć przy...

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych, ponieważ w ostatnim kroku składania zamówienia konieczne jest potwierdzenie zamówienia oraz podanych danych osobowych. Dzięki temu unikamy ewentualnych nieporozumień.

Dlaczego nie mogę kontynuować lub dokończyć zamówienia?

Kiedy w koszyku zakupowym klikniesz przycisk „Dostawa i płatność”, powinna pojawić się strona wyboru metody dostawy i płatności. Jeśli tak się nie dzieje, możliwe, że któryś z produktów w Twoim koszyku został w międzyczasie wyprzedany. Zalecamy sprawdzenie zawartości koszyka. Po usunięciu niedostępnego produktu kolejne kroki procesu zamówienia powinny się już poprawnie załadować. Jeśli na ostatnim etapie procesu zamówienia klikniesz przycisk „Sfinalizuj zamówienie”, a strona nie reaguje (nie po...

Dlaczego w ogóle nie mogę dodać produktów do koszyka ani złożyć zamówienia?

Jeśli wybrane przez Ciebie produkty są dostępne w naszym sklepie internetowym, ale nie możesz ich dodać do koszyka lub złożyć zamówienia, problemem może być używana przeglądarka internetowa lub urządzenie, na którym wykonujesz zamówienie. Zalecamy spróbować otworzyć naszą stronę za pomocą innego urządzenia lub innej przeglądarki (dobrze sprawdza się na przykład Google Chrome). Jeżeli żadne z proponowanych rozwiązań nie pomoże, możesz spróbować otworzyć naszą stronę w oknie incognito (okno prywa...

Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało zarejestrowane?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzający e-mail o przyjęciu zamówienia. Potwierdzenie to może trafić do folderu SPAM lub REKLAMA w Twojej skrzynce e-mail, dlatego zalecamy sprawdzić również te foldery. Warunkiem prawidłowego zakończenia zamówienia jest potwierdzenie zapoznania się z warunkami handlowymi oraz kliknięcie przycisku „Sfinalizuj zamówienie z obowiązkiem zapłaty” w prawym dolnym rogu na ostatnim etapie procesu składania zamówienia.

Co jeśli nie życzę sobie dołączenia dowodu płatności do przesyłki?

Z uwagi na nasze odpowiedzialne podejście do środowiska, nie dołączamy żadnych dokumentów do przesyłek. Wszystkie dokumenty są wysyłane wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Jak mogę zarejestrować się na Waszej stronie?

Aby zarejestrować nowe konto użytkownika należy w prawym górnym rogu, kliknąć na ikonę postaci, lub bezpośrednio [TUTAJ](https://www.dedoles.pl/logowanie). Po przekierowaniu wystarczy podać swoje dane i potwierdzić rejestrację. Na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość potwierdzającą z informacjami o Twojej nazwie użytkownika i haśle. Po zalogowaniu się możesz zmienić hasło w sekcji „Zmiana danych”. Jeśli e-mail trafi do folderu SPAM, zalecamy ręczne przeniesienie wszystkich naszych wiadomości do ...

Dlaczego nie otrzymuję od Was żadnych e-maili?

W niektórych przypadkach nasze e-maile mogą znaleźć się w Twojej skrzynce pocztowej w poczcie-śmieci, czyli w takich folderach jak SPAM czy REKLAMA. Sprawdź je. Jeżeli znajdziesz nasze e-maile w wyżej wymienionych folderach (SPAM, REKLAMA itp.), zalecamy ręczne przeniesienie wszystkich naszych wiadomości do głównego folderu skrzynki odbiorczej. Jeśli nie możesz znaleźć naszych e-maili nawet wśród SPAMu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: https://www.dedoles.pl/skontaktuj-sie-z-na...

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Spróbuj upewnić się, że podałeś poprawną nazwę użytkownika i hasło. Jeśli nadal nie uda Ci się zalogować, prosimy o kontakt z naszym [działem obsługi klienta](https://www.dedoles.pl/skontaktuj-sie-z-nami). Nasi koledzy zaktualizują Twoje hasło, a następnie będziesz mógł/mogła korzystać ze swojego konta bez żadnych problemów 🙂

Jak zmienić swoje hasło do konta?

Po zalogowaniu się do swojego konta na stronie https://www.dedoles.pl/logowanie kliknij na „Zmiana danych“, przejdź do sekcji „Zmiana hasła“, wprowadź nowe, wybrane przez siebie hasło, potwierdź je i zapisz zmiany.

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po zalogowaniu się na swoje konto, kliknij na pasek „Moje zamówienia”, gdzie znajdziesz wszystkie swoje zamówienia, które złożyłeś/aś u nas, oraz szczegółowe informacje na ich temat.

W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?

Kupon należy zastosować w pierwszym kroku procesu zamówienia, w koszyku, wpisując odpowiedni kod w oknie „[Kod rabatowy / Karta prezentowa](https://www.dedoles.pl/koszyk#js-shopping-cart-voucher-body-shopping-cart)” i klikając przycisk „Użyj”. Kod należy wpisać dokładnie w takiej formie, w jakiej go otrzymałeś/aś, czyli wielkimi literami i bez spacji. Jeśli składasz zamówienie na telefonie komórkowym, należy przewinąć koszyk w dół do końca podsumowania, gdzie znajdziesz to pole.

Dlaczego nie udało mi się zastosować kuponu rabatowego?

Upewnij się, że wpisałeś/aś kod dokładnie w takiej formie, w jakiej go wysłaliśmy (czyli wielkimi literami i bez spacji) oraz że potwierdziłeś/aś jego zastosowanie klikając przycisk „Uźyj”. Proszę również sprawdzić, czy kupon jest nadal ważny i czy można go zastosować do produktów, które zamawiasz. W jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kuponu rabatowego, nie ma możliwości łączenia różnych kuponów.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Informacja o wysyłce towaru jest widoczna na naszej stronie internetowej bezpośrednio przy produkcie. Towar zazwyczaj wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Następnie zamówienie jest przekazywane kurierowi, który poinformuje klienta o dokładnym terminie dostawy. Dostawa do Polski zwykle trwa około 3 dni roboczych.

Jak wypisać się z newslettera (wiadomości e-mail)?

Aby wypisać się z subskrypcji newslettera, kliknij w link do wypisania, który znajduje się w stopce każdego newslettera - „Za dużo wiadomości? Wypisz się lub zmień ustawienia.“