Towar wysyłany jest do naszego wirtualnego oddziału, aby klient nie musiał płacić za przesyłkę zagraniczną – na Słowację. Nasze wirtualne biura nie zajmują się reklamacjami, ale raz w tygodniu wysyłają nam reklamowany towar do magazynu na Słowacji, gdzie bezpośrednio przetwarzamy zgłoszenia reklamacyjne. Z tego powodu cała procedura może trwać dłużej. Informację o dostarczeniu przesyłki do naszego wirtualnego oddziału można uzyskać, kontaktując się z firmą kurierską lub z nami pod adresem czesc@dedoles.pl.
W przypadku chęci wymiany towaru na inny należy liczyć się z możliwością braku towaru na wymianę w naszym magazynie. Jeśli będziemy musieli poczekać na dostawę, procedura wymiany towaru się przedłuży. Nad każdą reklamacją pilnie pracujemy, starając się rozwiązać wszystkie zgłoszenia w jak najkrótszym czasie ku zadowoleniu naszych klientów. :)