WYMIANA/ZWROT/REKLAMACJA TOWARU

Czy jest możliwość reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru?

Jeżeli zamówisz produkt, który nie będzie Ci odpowiadał możesz go wymienić/zwrócić do 100 dni lub reklamować do 24 miesięcy. W każdym z tych przypadków prosimy o wypełnienie formularza online, który znajduje się tu: https://www.dedoles.pl/wymiany-i-zwroty

Czy do przesyłki z towarem, który wysyłam należy dołączyć formularz wymiany/zwrotu towaru lub list reklamacyjny?

Po wypełnieniu numeru zamówienia oraz adresu email w formularzu https://www.dedoles.pl/wymiany-i-zwroty zostaną wyświetlone kolejne kroki dotyczące sposobu składania wniosku. Jeżeli odsyłasz do nas towar, system w jednym z kroków wygeneruje plik PDF zawierający podsumowanie Twojej prośby. Dokument ten prosimy wydrukować i dołączyć do przesyłki. W przypadku jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, prosimy do paczki dołączyć numer zamówienia w formie pisemnej.

Czy mogę wymienić produkt na inny wzór?

Dopuszczamy jedynie wymianę rozmiaru produktu na inny rozmiar. Wymiana na inny wzór lub produkt z innej kategorii jest niemożliwa.

Czy można dokonać zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym?

Niestety nie. Pieniądze zwracamy wyłącznie przelewem bankowym lub na kartę, którą było zamówienie opłacone.

Jeśli zwrócę towar, czy pokryjecie również koszt jego odesłania do Was?

Koszty odesłania produktów ponosi klient. W przypadku wymiany produktu na inny rozmiar, koszty wysyłki nowego produktu płacimy my.

Jakie są warunki wymiany lub zwrotu towaru?

Warunkiem przyjęcia wymiany lub zwrotu jest towar nieprany i nienoszony, posiadający oryginalne metki. Ze względów higienicznych nie wymieniamy i nie przyjmujemy noszonej bielizny (lub bielizny z podartym/uszkodzonym opakowaniem papierowym) oraz rozpakowanych skarpetek bez oryginalnych metek. Dokonujemy wymiany tylko na ten sam produkt, ewentualnie inny rozmiar. Wymiana na inny wzór lub produkt jest niemożliwa. W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta https:...

Wymiana/reklamacja/zwrot towaru, który otrzymałem w prezencie

Jeżeli chcesz złożyć reklamację, dokonać zwrotu lub wymienić towar, który otrzymałeś w prezencie, poinformuj o tym osobę, która wręczyła Ci prezent. Osoba, która złożyła u nas zamówienie musi się z nami skontaktować.