REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Czy jest możliwość reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru?

Jeśli zamówisz produkt, który nie będzie Ci odpowiadał, możesz go wymienić lub zwrócić bez podania przyczyny w terminie do 100 dni. W tym celu wystarczy wysłać nam towar na wraz z formularzem reklamacyjnym. Adres do wysyłki i formularz można znaleźć na stronie: https://www.dedoles.pl/reklamacje. Pod tym linkiem przeczytasz też więcej na temat procedury wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru.

Na jaki adres mogę odesłać zamówienie?

Dedoles s.r.o. GLS o/Bielsko-Biała ul. Relaksowa 27 43-300 Bielsko-Biała Polska * Podany adres nie jest miejscem przetwarzania reklamacji, dlatego cały proces reklamacyjny może trwać dłużej niż czas jego dostawy. O zakończeniu procedury reklamacyjnej poinformujemy Cię drogą mailową.

Czy mogę wymienić zakupioną koszulkę na koszulkę z innym wzorem lub o innym kroju?

Dokonujemy wymiany tylko na ten sam produkt, ewentualnie inny rozmiar. Wymiana na inny wzór lub produkt nie jest możliwa.

Czy zwrot za zamówienie można otrzymać przekazem pocztowym?

Niestety nie, pieniądze zwracane są wyłącznie w formie przelewu na konto lub kartę.

Czy wraz ze zwrotem pieniędzy za towar otrzymam również zwrot kosztów pocztowych?

Niestety nie, pokrywamy jedynie koszty dostarczenia towaru do klienta, dlatego też wymagamy, aby towar był do nas wysyłany przesyłką zwykłą, a nie za pobraniem. Koszty dostawy zwracane są jedynie w przypadku uznanej reklamacji: uszkodzonego towaru lub otrzymania towaru innego niż był zamawiany.

Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została zgubiona po drodze lub towar nie został do Was dostarczony z innego powodu?

Nic się nie stało, wystarczy wysłać nam potwierdzenie nadania przesyłki wraz z informacją, w jaki sposób reklamacja miała zostać rozwiązana. Podejmiemy procedurę reklamacyjną bez zwrotu produktu. Dlatego właśnie zawsze prosimy klientów, aby zachowywali potwierdzenie nadania przesyłki. W przeciwnym razie, nie będziemy mogli przyjąć reklamacji.

Dlaczego procedura reklamacyjna trwa tak długo? Czy można ją przyspieszyć?

Towar wysyłany jest do naszego wirtualnego oddziału, aby klient nie musiał płacić za przesyłkę zagraniczną – na Słowację. Nasze wirtualne biura nie zajmują się reklamacjami, ale raz w tygodniu wysyłają nam reklamowany towar do magazynu na Słowacji, gdzie bezpośrednio przetwarzamy zgłoszenia reklamacyjne. Z tego powodu cała procedura może trwać dłużej. Informację o dostarczeniu przesyłki do naszego wirtualnego oddziału można uzyskać, kontaktując się z firmą kurierską lub z nami pod adresem czesc@...

Czy są jeszcze jakieś inne warunki reklamacji?

Można reklamować jedynie nieużywany towar. W przypadku błędu doręczenia (niedostarczenia do nas towaru) konieczne jest przedstawienie potwierdzenia nadania przesyłki. Jeżeli dostarczony do Ciebie towar jest uszkodzony, prosimy o jak najszybsze przesłanie na adres e-mail: czesc@dedoles.pl wiadomości zawierającej dokumentację zdjęciową wady.