REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Czy jest możliwość reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru?

Jeżeli zamówisz produkt, który nie będzie Ci odpowiadał możesz go wymienić, zwrócić lub reklamować. W tym przypadku prosimy o wypełnienie formularza online, który znajdziesz tu: https://www.dedoles.pl/wymiany-i-zwroty

Jakie są warunki wymiany lub zwrotu towaru?

Warunkiem przyjęcia wymiany lub zwrotu jest towar nieprany i nienoszony, posiadający oryginalne metki. Ze względów higienicznych nie wymieniamy i nie przyjmujemy bielizny sprawdzonej (lub bielizny z podartym/uszkodzonym opakowaniem papierowym) oraz rozpakowanych skarpetek bez oryginalnych metek. Dokonujemy wymiany tylko na ten sam produkt, ewentualnie inny rozmiar. Wymiana na inny wzór lub produkt nie jest możliwa. W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta h...

Czy do przesyłki z towarem, który Państwu wysyłam należy dołączyć formularz wymiany/zwrotu towaru lub list reklamacyjny?

Po wypełnieniu numeru zamówienia oraz adresu email na naszej stronie internetowej https://www.dedoles.pl/wymiany-i-zwroty zostaną wyświetlone kolejne kroki, które należy wykonać w celu odesłania wniosku. Po prawidłowym dokończeniu wniosku zostanie wygenerowane potwierdzenie w formacie pdf. Dokument ten prosimy wydrukować i dołączyć do przesyłki. W przypadku jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, prosimy do paczki dołączyć numer zamówienia.

Czy mogę wymienić produkt na inny motyw?

Produkt podlega wymianie wyłącznie na inny rozmiar z tym samym motywem z tej samej kategorii (tj. skarpetki dziecięce na skarpetki dziecięce, wysokie skarpetki na wysokie skarpetki, nylony na nylony itp.).

Czy zwrot za zamówienie można otrzymać przekazem pocztowym?

Niestety nie, pieniądze zwracane są wyłącznie w formie przelewu na konto lub kartę.

Czy wraz ze zwrotem pieniędzy za towar otrzymam również zwrot kosztów pocztowych za odsyłaną przesyłkę?

Jeśli chcesz wymienić, zwrócić lub zareklamować towar, możesz to zrobić za pośrednictwem asystenta ds. reklamacji, którego znajdziesz tutaj: Wymiana, zwrot i reklamacja (https://www.dedoles.pl/wymiany-i-zwroty) (dedoles.pl). Po wpisaniu numeru zamówienia i adresu e-mail zostaną Ci przedstawione poszczególne kroki dotyczące dalszego postępowania. Koszty przesyłki ponosi klient. W przypadku wymiany produktu na inny rozmiar, koszty wysyłki nowego produktu płacimy my.

Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została zgubiona po drodze lub towar nie został do Was dostarczony z innego powodu?

Nic się nie stało, wystarczy wysłać nam potwierdzenie nadania przesyłki wraz z informacją, w jaki sposób reklamacja miała zostać rozwiązana. Podejmiemy procedurę reklamacyjną bez zwrotu produktu. Dlatego właśnie zawsze prosimy klientów, aby zachowywali potwierdzenie nadania przesyłki. W przeciwnym razie, nie będziemy mogli przyjąć reklamacji.

Dlaczego procedura reklamacyjna trwa tak długo? Czy można ją przyspieszyć?

Towar wysyłany jest do naszego wirtualnego oddziału, aby klient nie musiał płacić za przesyłkę zagraniczną – na Słowację. Nasze wirtualne biura nie zajmują się reklamacjami, ale raz w tygodniu wysyłają nam reklamowany towar do magazynu na Słowacji, gdzie bezpośrednio przetwarzamy zgłoszenia reklamacyjne. Z tego powodu cała procedura może trwać dłużej. Informację o dostarczeniu przesyłki do naszego wirtualnego oddziału można uzyskać, kontaktując się z firmą kurierską lub z nami pod adresem czesc@...