DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Gdzie mogę sprawdzić stan doręczenia mojej przesyłki?

Po nadaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę zamówienia wraz z numerem przesyłki. Stan dostawy możesz sprawdzić na stronie do śledzenia przesyłki firmy kurierskiej wybranej podczas dokonywania zamówienia. Status na stronie kuriera zmieni się, kiedy przesyłka dotrze do Polski (ze Słowacji) i polski kurier ją zeskanuje. Nadana przesyłka, zanim dotrze pod adres docelowy, przechodzi przez ręce dwóch firm kurierskich. Status na stronie GLS zaktualizuje się, kiedy otrzyma...

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od rodzaju towaru oraz jego dostępności w magazynie. :) Jeśli produkt nie jest dostępny, proces realizacji zamówienia może trwać nawet 2 miesiące. Wynika to z faktu, że większość produktów wyrabiana jest ręcznie, z wykorzystaniem ekologicznych procesów, które trwają dłużej niż klasyczna produkcja przemysłowa. Jeżeli na naszej stronie chcesz znaleźć tylko te produkty, które są dostępne w magazynie, użyj filtrów wyszukiwania. Jako kryterium wyszukiwania zaznacz dostępność w ma...

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność przelewem tradycyjnym: w tytule przelewu należy podać jedynie NUMER ZAMÓWIENIA. Dzięki temu płatność zostanie automatycznie sparowana z zamówieniem, dzięki czemu zostanie ono zrealizowane bez komplikacji i zbędnej zwłoki. Proszę pamiętać, że wybranie tej formy płatności może mimo wszystko wydłużyć czas realizacji zamówienia. Posiadane konto jest prowadzone w polskiej placówce banku w walucie PLN, wystarczy zlecić przelew krajowy. Płatność kartą online: po złożeniu zamówienia nasza st...

Ile kosztuje przesyłka?

Aktualny cennik usług pocztowych znajduje się pod linkiem: https://www.dedoles.pl/koszty-i-opcje-dostawy

Zgodnie z Waszymi warunkami, do ceny mojego zamówienia nie powinna zostać doliczona opłata pocztowa (jego wartość jest wyższa niż 150 zł lub został użyty kupon), jednak niezależnie od tego cena zamówienia zawiera opłatę pocztową. Dlaczego?

Naliczona opłata jest prawdopodobnie opłatą za wybrany sposób płatności – za pobraniem, a nie opłatą pocztową za doręczenie przesyłki,albo opłatą za usługi dodatkowe. Upewnij się również, że wartość zamówienia pozwalająca na darmową wysyłkę w Twoim zamówieniu składa się z samych produktów bez dodatkowych kosztów jak ubezpieczenie przesyłki, koszt usługi pobraniowej, itp. Jeśli nadal masz wątpliwości dotyczące powyższej kwestii, skontaktuj się z naszymi konsultantami przez formularz kontaktowy: h...

Czy mogę zmienić termin lub adres doręczenia po wysłaniu przesyłki?

Tak, po wysłaniu przesyłki przekażemy Ci odnośnik do firmy kurierskiej w wiadomości mailowej. Możesz skontaktować się z nią w celu przekierowania przesyłki.