DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało wysłane?

Po wysłaniu zamówienia wyślemy informacyjny e-mail, w którym znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Pierwszy ruch w trasie przesyłki jest zazwyczaj widoczny do 24 godzin po przyjęciu przesyłki w pierwszym magazynie firmy kurierskiej.

Jakie metody dostawy oferujecie?

Nasze przesyłki są dostarczane głównie prze firmę Inpost. Więcej informacji na temat transportu można znaleźć pod tym linkiem: https://www.dedoles.pl/opcje-dostawy

Jak długo trwa dostawa?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Następnie paczka jest przekazywana kurierowi. Dostawa do Polski zwykle trwa 3 dni robocze. Standardowy czas dostawy jest podany bezpośrednio przy wyborze metody dostawy oraz w potwierdzeniu zamówienia.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Aktualne metody płatności za zamówienie znajdziesz [TUTAJ.](https://www.dedoles.pl/opcje-platnosci)

Co jeśli nie podałem/am numeru zamówienia przy płatności?

Przypisanie płatności dokonanej przelewem bankowym zazwyczaj trwa dwa dni robocze. Jeśli w ciągu dwóch dni roboczych nie otrzymasz e-maila potwierdzającego udaną płatność, oznacza to, że płatność nie została automatycznie przypisana. W takim przypadku prosimy o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu przez [formularz kontaktowy](https://www.dedoles.pl/skontaktuj-sie-z-nami). Zweryfikujemy i przypiszemy płatność do zamówienia ręcznie.

Ile kosztuje wysyłka?

Aktualny cennik kosztów dostawy znajdziesz pod tym linkiem: https://www.dedoles.pl/opcje-platnosci

Dlaczego nie mam darmowej wysyłki, mimo że spełniam minimalną wartość zamówienia, aby otrzymać darmową dostawę?

Darmowa wysyłka przy spełnieniu minimalnej wartości zamówienia dotyczy tylko wybranych metod dostawy, co jest zaznaczone w koszyku. Szczegółowe informacje oraz aktualny cennik wysyłki znajdziesz pod tym linkiem.: https://www.dedoles.pl/opcje-dostawy

Czy mogę zmienić datę lub adres dostawy, jeśli paczka została już wysłana?

Oferujemy dwa sposoby dostawy: kurierem i do paczkomatu. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane, możemy zmienić adres dostawy zarówno dla przesyłki kurierem, jak i do paczkomatu. Jeśli natomiast przesyłka została już wysłana, zmiany możemy dokonać tylko dla dostawy kurierem. W przypadku paczkomatu zmiana adresu jest niemożliwa. Prosimy skontaktować się z naszym [działem obsługi klienta](https://www.dedoles.pl/skontaktuj-sie-z-nami ) w tej sprawie.