Moje tikety
Vytvoriť tiket
Prihlásenie
404: Hľadaná stránka nebola nájdená
Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie
Czy mogę wymienić produkt na inny motyw?
Produkt podlega wymianie wyłącznie na inny rozmiar z tym samym motywem z tej ...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Czy mogę wykorzystać bon upominkowy na zakupy w serwisie Dedoles w innym kraju niż ten, w którym został zakupiony?
Bon upominkowy można wykorzystać wyłącznie na zakupy w sklepie internetowym D...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Czy mogę wymienić mój bon upominkowy na gotówkę?
Bon podarunkowy nie podlega wymianie na gotówkę.
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Gdzie znajdę informację na temat tego, jak dbać o kupione u Was produkty?
Wszystko na temat prawidłowej dbałości o nasze produkty znajdziesz pod tym li...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
Czy jest możliwość reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru?
Jeżeli zamówisz produkt, który nie będzie Ci odpowiadał możesz go wymienić, z...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Czy mogę zmienić termin lub adres doręczenia po wysłaniu przesyłki?
Zmiana adresu dostawy jest możliwa pod warunkiem, że zamówienie nie zostało j...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Czy mogę podzielić bon upominkowy na kilka zakupów?
Bon podarunkowy można wykorzystać tylko raz, nie można go podzielić na kilka ...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Jakie są warunki wymiany lub zwrotu towaru?
Warunkiem przyjęcia wymiany lub zwrotu jest towar nieprany i nienoszony, posi...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Dlaczego nie mogę kontynuować zamówienia lub dokończyć zamówienia?
Jeżeli w koszyku klikniesz przycisk „Kontynuuj zamówienie”, powinna wyświetli...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Jak wypisać się z newslettera (wiadomości wysyłanych na e-mail)?
Z newslettera bez problemu wypiszesz się po zalogowaniu na swoje konto. Znajd...
Aktualizovaný:
Mar 30, 2021
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Czy mogę anulować bon upominkowy?
Bon upominkowy może zostać anulowany wyłącznie przez kupującego, w terminie m...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?
Prosimy o upewnienie się, czy hasło oraz login zostały wpisane poprawnie. Jeż...
Aktualizovaný:
Okt 15, 2020
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Czy bon upominkowy mogę wykorzystać także na zakupy w sklepach stacjonarnych?
Bon upominkowy można wykorzystać wyłącznie na zakupy w naszym sklepie interne...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Czy są oferowane również inne promocje lub zniżki niż te wyszczególnione na stronie?
Oferujemy dużo różnych zniżek w formie kuponów. Najczęściej wysyłane kupony m...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
Skąd mogę się dowiedzieć, z jakiego materiału jest wykonany towar, który mnie interesuje?
Informacja o jakości i rodzaju materiału znajduje się na stronie produktu obo...
Aktualizovaný:
Feb 02, 2021
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
W jaki sposób mogę zarejestrować się na Waszej stronie?
W prawym górnym rogu, na szarym pasku znajduje się odnośnik do strony rejestr...
Aktualizovaný:
Okt 15, 2020
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Czy do przesyłki z towarem, który Państwu wysyłam należy dołączyć formularz wymiany/zwrotu towaru lub list reklamacyjny?
Po wypełnieniu numeru zamówienia oraz adresu email na naszej stronie internet...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została zgubiona po drodze lub towar nie został do Was dostarczony z innego powodu?
Nic się nie stało, wystarczy wysłać nam potwierdzenie nadania przesyłki wraz ...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Czy na Waszej stronie jest możliwość zakupu bonu upominkowego?
W sklepie internetowym Dedoles oferujemy obecnie możliwość zakupu bonów upomi...
Aktualizovaný:
Mar 07 (pred 21 dňami)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Płatność przelewem tradycyjnym: w tytule przelewu należy podać jedynie NUMER ...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
W jaki sposób dokonywać zamówień na stronie internetowej?
Wystarczy, że na stronie głównej wybierzesz kategorię, z której chcesz zamówi...
Aktualizovaný:
Aug 26, 2022
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?
Kuponu można użyć w pierwszym kroku składania zamówienia w koszyku poprzez wp...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Gdzie mogę sprawdzić stan doręczenia mojej przesyłki?
Po nadaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę zamówien...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
W jaki sposób mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało wytworzone?
Po złożeniu zamówienia wysyłamy potwierdzenie drogą mailową. Wiadomości te cz...
Aktualizovaný:
Aug 26, 2022
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Dlaczego procedura reklamacyjna trwa tak długo? Czy można ją przyspieszyć?
Towar wysyłany jest do naszego wirtualnego oddziału, aby klient nie musiał pł...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Gdzie znajdę inne informacje o produktach, jeśli informacje te nie zostały jeszcze umieszczone na Waszej stronie?
Na stornie każdego produktu znajduje się jego szczegółowy opis i wszystkie po...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
W jaki sposób mogę sprawdzić przewidywany czas doręczenia przesyłki?
Informacje o wysyłce zamówienia jest widoczna na naszej stronie internetowej ...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Dlaczego w ogóle nie mogę dodać produktów do koszyka ani złożyć zamówienia?
Jeśli żądane przez Ciebie produkty są dostępne w naszym sklepie internetowym ...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Czy zwrot za zamówienie można otrzymać przekazem pocztowym?
Niestety nie, pieniądze zwracane są wyłącznie w formie przelewu na konto lub ...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Jak mogę zapłacić za bon upominkowy?
Bony podarunkowe można opłacić wyłącznie kartą płatniczą online. Niestety w t...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA