404: Hľadaná stránka nebola nájdená

Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie

W jaki sposób mogę zarejestrować się na Waszej stronie?

W prawym górnym rogu, na szarym pasku znajduje się odnośnik do strony rejestr...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

W jaki sposób dokonywać zamówień na stronie internetowej?

Wystarczy, że na stronie głównej wybierzesz kategorię, z której chcesz zamówi...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

W jaki sposób mogę użyć kuponu rabatowego?

Kuponu można użyć w pierwszym kroku składania zamówienia w koszyku poprzez wp...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Czy mogę zmienić termin lub adres doręczenia po wysłaniu przesyłki?

Zmiana adresu dostawy jest możliwa pod warunkiem, że zamówienie nie zostało j...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Czy na Waszej stronie jest możliwość zakupu bonu upominkowego?

W sklepie internetowym Dedoles oferujemy obecnie możliwość zakupu bonów upomi...
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

W jaki sposób mogę znaleźć produkty, które są dostępne w magazynie?

Jeżeli na naszej stronie chcesz znaleźć tylko te produkty, które aktualnie są...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

W jaki sposób mogę sprawdzić przewidywany czas doręczenia przesyłki?

Informacje o wysyłce zamówienia jest widoczna na naszej stronie internetowej ...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Czy mogę wymienić produkt na inny motyw?

Produkt podlega wymianie wyłącznie na inny rozmiar z tym samym motywem z tej ...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

W jaki sposób mogę zmienić hasło logowania do mojego konta?

Po zalogowaniu na swoje konto kliknij "zmiana danych'. Na dole możesz wpisać ...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Czy mogę podzielić bon upominkowy na kilka zakupów?

Bon podarunkowy można wykorzystać tylko raz, nie można go podzielić na kilka ...
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

W jaki sposób mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało wytworzone?

Po złożeniu zamówienia wysyłamy potwierdzenie drogą mailową. Wiadomości te cz...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Czy mogę wymienić mój bon upominkowy na gotówkę?

Bon podarunkowy nie podlega wymianie na gotówkę.
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

Jak wypisać się z newslettera (wiadomości wysyłanych na e-mail)?

Z newslettera bez problemu wypiszesz się po zalogowaniu na swoje konto. Znajd...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Czy bon upominkowy mogę wykorzystać także na zakupy w sklepach stacjonarnych?

Bon upominkowy można wykorzystać wyłącznie na zakupy w naszym sklepie interne...
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Prosimy o upewnienie się, czy hasło oraz login zostały wpisane poprawnie. Jeż...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Gdzie znajdę informację na temat tego, jak dbać o kupione u Was produkty?

Wszystko na temat prawidłowej dbałości o nasze produkty znajdziesz pod tym li...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

Skąd mogę się dowiedzieć, z jakiego materiału jest wykonany towar, który mnie interesuje?

Informacja o jakości i rodzaju materiału znajduje się na stronie produktu obo...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została zgubiona po drodze lub towar nie został do Was dostarczony z innego powodu?

Nic się nie stało, wystarczy wysłać nam potwierdzenie nadania przesyłki wraz ...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Czy do przesyłki z towarem, który Państwu wysyłam należy dołączyć formularz wymiany/zwrotu towaru lub list reklamacyjny?

Po wypełnieniu numeru zamówienia oraz adresu email na naszej stronie internet...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Czy mogę wykorzystać bon upominkowy na zakupy w serwisie Dedoles w innym kraju niż ten, w którym został zakupiony?

Bon upominkowy można wykorzystać wyłącznie na zakupy w sklepie internetowym D...
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

Czy są oferowane również inne promocje lub zniżki niż te wyszczególnione na stronie?

Oferujemy dużo różnych zniżek w formie kuponów. Najczęściej wysyłane kupony m...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

Gdzie znajdę inne informacje o produktach, jeśli informacje te nie zostały jeszcze umieszczone na Waszej stronie?

Na stornie każdego produktu znajduje się jego szczegółowy opis i wszystkie po...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

Jakie są warunki wymiany lub zwrotu towaru?

Warunkiem przyjęcia wymiany lub zwrotu jest towar nieprany i nienoszony, posi...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

W jakiej formie wysyłacie bony podarunkowe?

Bony podarunkowe wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail p...
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

Dlaczego procedura reklamacyjna trwa tak długo? Czy można ją przyspieszyć?

Towar wysyłany jest do naszego wirtualnego oddziału, aby klient nie musiał pł...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Czy jest możliwość reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru?

Jeżeli zamówisz produkt, który nie będzie Ci odpowiadał możesz go wymienić, z...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Gdzie mogę sprawdzić stan doręczenia mojej przesyłki?

Po nadaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę zamówien...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność przelewem tradycyjnym: w tytule przelewu należy podać jedynie NUMER ...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od rodzaju towaru oraz jego dostępności w magazynie. :) J...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Czy prowadzicie również sklep stacjonarny?

W chwili obecnej nie posiadamy sklepów stacjonarnych. Na terenie Polski prowa...
Úvod -> ODBIÓR OSOBISTY