404: Hľadaná stránka nebola nájdená

Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie

Jakie są warunki wymiany lub zwrotu towaru?

Warunkiem przyjęcia wymiany lub zwrotu jest towar nieprany i nienoszony, posi...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Jakie są metody wysyłki?

Przesyłki dostarczamy różnymi firmami kurierskimi. Więcej informacji na temat...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Współpraca hurtowa

Jesteśmy otwarci na dalsze możliwości poszerzania wzajemnej współpracy. Jeśli...
Úvod -> WSPÓŁPRACA HURTOWA

Jak wypisać się z newslettera (wiadomości wysyłanych na e-mail)?

Z newslettera bez problemu wypiszesz się po zalogowaniu na swoje konto. Znajd...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

W jaki sposób mogę znaleźć produkty, które są dostępne w magazynie?

Jeżeli na naszej stronie chcesz znaleźć tylko te produkty, które aktualnie są...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Czy mogę wykorzystać bon upominkowy na zakupy w serwisie Dedoles w innym kraju niż ten, w którym został zakupiony?

Bon upominkowy można wykorzystać wyłącznie na zakupy w sklepie internetowym D...
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

Czy są oferowane również inne promocje lub zniżki niż te wyszczególnione na stronie?

Oferujemy dużo różnych zniżek w formie kuponów. Najczęściej wysyłane kupony m...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

Co się stanie jeśli zwrócę towar z zamówienia opłaconego bonem upominkowym?

W przypadku zwrotu towaru z zamówienia opłaconego Bonem Podarunkowym Klientow...
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została zgubiona po drodze lub towar nie został do Was dostarczony z innego powodu?

Nic się nie stało, wystarczy wysłać nam potwierdzenie nadania przesyłki wraz ...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Skąd mogę się dowiedzieć, z jakiego materiału jest wykonany towar, który mnie interesuje?

Informacja o jakości i rodzaju materiału znajduje się na stronie produktu obo...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

Czy do przesyłki z towarem, który Państwu wysyłam należy dołączyć formularz wymiany/zwrotu towaru lub list reklamacyjny?

Po wypełnieniu numeru zamówienia oraz adresu email na naszej stronie internet...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Czy na Waszej stronie jest możliwość zakupu bonu upominkowego?

W sklepie internetowym Dedoles oferujemy obecnie możliwość zakupu bonów upomi...
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od rodzaju towaru oraz jego dostępności w magazynie. :) J...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Dlaczego w ogóle nie mogę dodać produktów do koszyka ani złożyć zamówienia?

Jeśli żądane przez Ciebie produkty są dostępne w naszym sklepie internetowym ...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Zgodnie z Waszymi warunkami, do ceny mojego zamówienia nie powinna zostać doliczona opłata pocztowa (jego wartość jest wyższa niż 230 zł lub został użyty kupon), jednak niezależnie od tego cena zamówienia zawiera opłatę pocztową. Dlaczego?

Darmowa wysyłka przy osiągnięciu minimalnej wartości zakupu dotyczy tylko wyb...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Prosimy o upewnienie się, czy hasło oraz login zostały wpisane poprawnie. Jeż...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Czy mogę zmienić termin lub adres doręczenia po wysłaniu przesyłki?

Zmiana adresu dostawy jest możliwa pod warunkiem, że zamówienie nie zostało j...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Gdzie znajdę informację na temat tego, jak dbać o kupione u Was produkty?

Wszystko na temat prawidłowej dbałości o nasze produkty znajdziesz pod tym li...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

Jak sprawdzić, czy towar jest objęty promocją?

Normalne ceny produktów są oznaczone zielonym lub szarym kolorem, ceny zniżko...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

W jaki sposób mogę zarejestrować się na Waszej stronie?

W prawym górnym rogu, na szarym pasku znajduje się odnośnik do strony rejestr...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Gdzie znajdę inne informacje o produktach, jeśli informacje te nie zostały jeszcze umieszczone na Waszej stronie?

Na stornie każdego produktu znajduje się jego szczegółowy opis i wszystkie po...
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH

Dlaczego nie mogę kontynuować zamówienia lub dokończyć zamówienia?

Jeżeli w koszyku klikniesz przycisk „Kontynuuj zamówienie”, powinna wyświetli...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Dlaczego procedura reklamacyjna trwa tak długo? Czy można ją przyspieszyć?

Towar wysyłany jest do naszego wirtualnego oddziału, aby klient nie musiał pł...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Czy mogę wymienić produkt na inny motyw?

Produkt podlega wymianie wyłącznie na inny rozmiar z tym samym motywem z tej ...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Czy bon upominkowy obejmuje również wysyłkę?

Bon podarunkowy dotyczy całego zakupu, łącznie z wysyłką
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA

Czy zwrot za zamówienie można otrzymać przekazem pocztowym?

Niestety nie, pieniądze zwracane są wyłącznie w formie przelewu na konto lub ...
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU

Dlaczego nie otrzymuję od Was żadnych e-maili?

W niektórych przypadkach nasze e-maile mogą znaleźć się w Twojej skrzynce poc...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Dlaczego nie udało mi się użyć kuponu rabatowego?

Upewnij się, że kod został wpisany w identycznej formie, w jakiej został do C...
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność przelewem tradycyjnym: w tytule przelewu należy podać jedynie NUMER ...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Gdzie mogę sprawdzić stan doręczenia mojej przesyłki?

Po nadaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę zamówien...
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ