Moje tikety
Vytvoriť tiket
Prihlásenie
404: Hľadaná stránka nebola nájdená
Pozrite sa prosím na výsledky vyhľadávania nižšie
Jakie są warunki wymiany lub zwrotu towaru?
Warunkiem przyjęcia wymiany lub zwrotu jest towar nieprany i nienoszony, posi...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Jakie są metody wysyłki?
Przesyłki dostarczamy różnymi firmami kurierskimi. Więcej informacji na temat...
Aktualizovaný:
Sep 12 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Współpraca hurtowa
Jesteśmy otwarci na dalsze możliwości poszerzania wzajemnej współpracy. Jeśli...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> WSPÓŁPRACA HURTOWA
Jak wypisać się z newslettera (wiadomości wysyłanych na e-mail)?
Z newslettera bez problemu wypiszesz się po zalogowaniu na swoje konto. Znajd...
Aktualizovaný:
Mar 30, 2021
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
W jaki sposób mogę znaleźć produkty, które są dostępne w magazynie?
Jeżeli na naszej stronie chcesz znaleźć tylko te produkty, które aktualnie są...
Aktualizovaný:
Feb 02, 2021
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Czy mogę wykorzystać bon upominkowy na zakupy w serwisie Dedoles w innym kraju niż ten, w którym został zakupiony?
Bon upominkowy można wykorzystać wyłącznie na zakupy w sklepie internetowym D...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Czy są oferowane również inne promocje lub zniżki niż te wyszczególnione na stronie?
Oferujemy dużo różnych zniżek w formie kuponów. Najczęściej wysyłane kupony m...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
Co się stanie jeśli zwrócę towar z zamówienia opłaconego bonem upominkowym?
W przypadku zwrotu towaru z zamówienia opłaconego Bonem Podarunkowym Klientow...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została zgubiona po drodze lub towar nie został do Was dostarczony z innego powodu?
Nic się nie stało, wystarczy wysłać nam potwierdzenie nadania przesyłki wraz ...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Skąd mogę się dowiedzieć, z jakiego materiału jest wykonany towar, który mnie interesuje?
Informacja o jakości i rodzaju materiału znajduje się na stronie produktu obo...
Aktualizovaný:
Feb 02, 2021
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
Czy do przesyłki z towarem, który Państwu wysyłam należy dołączyć formularz wymiany/zwrotu towaru lub list reklamacyjny?
Po wypełnieniu numeru zamówienia oraz adresu email na naszej stronie internet...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Czy na Waszej stronie jest możliwość zakupu bonu upominkowego?
W sklepie internetowym Dedoles oferujemy obecnie możliwość zakupu bonów upomi...
Aktualizovaný:
Mar 07 (pred 21 dňami)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Jak długo trwa dostawa?
Czas dostawy zależy od rodzaju towaru oraz jego dostępności w magazynie. :) J...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Dlaczego w ogóle nie mogę dodać produktów do koszyka ani złożyć zamówienia?
Jeśli żądane przez Ciebie produkty są dostępne w naszym sklepie internetowym ...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Zgodnie z Waszymi warunkami, do ceny mojego zamówienia nie powinna zostać doliczona opłata pocztowa (jego wartość jest wyższa niż 230 zł lub został użyty kupon), jednak niezależnie od tego cena zamówienia zawiera opłatę pocztową. Dlaczego?
Darmowa wysyłka przy osiągnięciu minimalnej wartości zakupu dotyczy tylko wyb...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?
Prosimy o upewnienie się, czy hasło oraz login zostały wpisane poprawnie. Jeż...
Aktualizovaný:
Okt 15, 2020
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Czy mogę zmienić termin lub adres doręczenia po wysłaniu przesyłki?
Zmiana adresu dostawy jest możliwa pod warunkiem, że zamówienie nie zostało j...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Gdzie znajdę informację na temat tego, jak dbać o kupione u Was produkty?
Wszystko na temat prawidłowej dbałości o nasze produkty znajdziesz pod tym li...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
Jak sprawdzić, czy towar jest objęty promocją?
Normalne ceny produktów są oznaczone zielonym lub szarym kolorem, ceny zniżko...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
W jaki sposób mogę zarejestrować się na Waszej stronie?
W prawym górnym rogu, na szarym pasku znajduje się odnośnik do strony rejestr...
Aktualizovaný:
Okt 15, 2020
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Gdzie znajdę inne informacje o produktach, jeśli informacje te nie zostały jeszcze umieszczone na Waszej stronie?
Na stornie każdego produktu znajduje się jego szczegółowy opis i wszystkie po...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> TABELE ROZMIARÓW I INFORMACJE O PRODUKTACH
Dlaczego nie mogę kontynuować zamówienia lub dokończyć zamówienia?
Jeżeli w koszyku klikniesz przycisk „Kontynuuj zamówienie”, powinna wyświetli...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Dlaczego procedura reklamacyjna trwa tak długo? Czy można ją przyspieszyć?
Towar wysyłany jest do naszego wirtualnego oddziału, aby klient nie musiał pł...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Czy mogę wymienić produkt na inny motyw?
Produkt podlega wymianie wyłącznie na inny rozmiar z tym samym motywem z tej ...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Czy bon upominkowy obejmuje również wysyłkę?
Bon podarunkowy dotyczy całego zakupu, łącznie z wysyłką
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> KARTA PODARUNKOWA
Czy zwrot za zamówienie można otrzymać przekazem pocztowym?
Niestety nie, pieniądze zwracane są wyłącznie w formie przelewu na konto lub ...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> REKLAMACJA/ZWROT TOWARU
Dlaczego nie otrzymuję od Was żadnych e-maili?
W niektórych przypadkach nasze e-maile mogą znaleźć się w Twojej skrzynce poc...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Dlaczego nie udało mi się użyć kuponu rabatowego?
Upewnij się, że kod został wpisany w identycznej formie, w jakiej został do C...
Aktualizovaný:
Feb 02, 2021
Úvod -> REJESTRACJA I PROCES ZAMÓWIEŃ
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Płatność przelewem tradycyjnym: w tytule przelewu należy podać jedynie NUMER ...
Aktualizovaný:
Jan 13, 2022
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Gdzie mogę sprawdzić stan doręczenia mojej przesyłki?
Po nadaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę zamówien...
Aktualizovaný:
Sep 11 (pred 6 mesiacmi)
Úvod -> DOSTAWA I PŁATNOŚĆ