Dlaczego nie mogę kontynuować zamówienia lub dokończyć zamówienia?

Jeżeli w koszyku klikniesz przycisk „Kontynuuj zamówienie”, powinna wyświetlić się strona umożliwiająca wybór metody wysyłki i metody płatności. Jeżeli tak się nie stanie, możliwe, że część produktów znajdujących się w Twoim koszyku została w międzyczasie wyprzedana. Dlatego zalecamy sprawdzenie zawartości koszyka. Po usunięciu niedostępnego produktu należy załadować kolejne kroki procesu składania zamówienia.

Jeżeli na ostatnim etapie procesu składania zamówienia klikniesz przycisk „Zamówienie obowiązkowe”, a strona nie odpowie (czyli nie pojawi się informacja o pomyślnym utworzeniu zamówienia), przyczyny mogą być następujące:
1. Pole obowiązkowe „Zapoznałem się z warunkami przetwarzania danych osobowych” nie zostało zaznaczone.
2. System wyświetla błąd w niektórych danych do faktury lub dostawy i należy go poprawić.
3. Niektóre produkty w Twoim koszyku zostały w międzyczasie wyprzedane i należy je usunąć z koszyka.

Jeśli nie możesz zrealizować zamówienia nawet po spełnieniu wszystkich warunków, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta https://www.dedoles.pl/skontaktuj-sie-z-nami
Chętnie Ci pomożemy. :)