DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Gdzie mogę sprawdzić stan doręczenia mojej przesyłki?

Po nadaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę zamówienia wraz z numerem przesyłki. Stan dostawy możesz sprawdzić na stronie do śledzenia przesyłki firmy kurierskiej wybranej podczas dokonywania zamówienia. Status na stronie kuriera zmieni się, kiedy przesyłka dotrze do Polski (ze Słowacji) i polski kurier ją zeskanuje. Nadana przesyłka, zanim dotrze pod adres docelowy, przechodzi przez ręce dwóch firm kurierskich. Status na stronie firmy kurierskiej zmieni się, kiedy...

Jakie są metody wysyłki?

Przesyłki dostarczamy różnymi firmami kurierskimi. Więcej informacji na temat transportu można znaleźć pod tym linkiem: https://www.dedoles.pl/opcje-dostawy

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od rodzaju towaru oraz jego dostępności w magazynie. :) Jeśli produkt nie jest dostępny, proces realizacji zamówienia może trwać nawet 2 miesiące. Wynika to z faktu, że większość produktów wyrabiana jest ręcznie, z wykorzystaniem ekologicznych procesów, które trwają dłużej niż klasyczna produkcja przemysłowa. Jeżeli na naszej stronie chcesz znaleźć tylko te produkty, które są dostępne w magazynie, użyj filtrów wyszukiwania. Jako kryterium wyszukiwania zaznacz dostępność w ma...

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność przelewem tradycyjnym: w tytule przelewu należy podać jedynie NUMER ZAMÓWIENIA. Dzięki temu płatność zostanie automatycznie sparowana z zamówieniem, dzięki czemu zostanie ono zrealizowane bez komplikacji i zbędnej zwłoki. Proszę pamiętać, że wybranie tej formy płatności może mimo wszystko wydłużyć czas realizacji zamówienia. Posiadane konto jest prowadzone w polskiej placówce banku w walucie PLN, wystarczy zlecić przelew krajowy. Płatność kartą online: po złożeniu zamówienia nasza st...

Co jeśli podczas płatności nie wprowadziłem symbolu zmiennego?

Przypisanie płatności dokonanej przelewem bankowym trwa zwykle dwa dni robocze. Jeśli w ciągu dwóch dni roboczych nie otrzymasz e-maila informacyjnego o pomyślnej realizacji płatności, oznacza to, że płatność nie została przypisana automatycznie. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam potwierdzenia przesłanej płatności. Wyśledzimy go, a następnie dodamy do zamówienia.

Ile kosztuje przesyłka?

Aktualny cennik przesyłek pocztowych znajdziesz pod tym linkiem: https://www.dedoles.pl/opcje-platnosci

Zgodnie z Waszymi warunkami, do ceny mojego zamówienia nie powinna zostać doliczona opłata pocztowa (jego wartość jest wyższa niż 230 zł lub został użyty kupon), jednak niezależnie od tego cena zamówienia zawiera opłatę pocztową. Dlaczego?

Darmowa wysyłka przy osiągnięciu minimalnej wartości zakupu dotyczy tylko wybranych środków transportu, co również wskazujemy w koszyku. Dokładne informacje i aktualny cennik przesyłek pocztowych znajdziesz pod tym linkiem: https://www.dedoles.pl/opcje-dostawy

Czy mogę zmienić termin lub adres doręczenia po wysłaniu przesyłki?

Zmiana adresu dostawy jest możliwa pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do wysyłki i nie jest w trakcie pakowania. W tej sprawie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta: https://www.dedoles.pl/skontaktuj-sie-z-nami. Po potwierdzeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany terminu dostawy. Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, możesz uzgodnić zmianę adresu lub terminu dostawy bezpośrednio z wybranym przewoźnikiem, jeśli to możliwe.